понедельник, 27 февраля 2017 г.

Батькам


Доброго дня, дорогі батьки!
Ця сторінка мого блогу для вас. Усі батьки хочуть , щоб їхні діти були здоровими, слухняними , аби добре вчилися, і, зрештою, виросли хорошими людьми. І як багато залежить здійснення цих ваших мрій, сподівань від вас самих, від нас, дорослих. Напевно, кожен із батьків хоча би раз задавав собі запитання: "А чи правильно я поступаю? Чи хороший я батько, чи хороша я матір для своєї дитини?" Спробуємо потрудитись над створенням особистості вашої дитини разом? Адже діти - це найцінніше, що в нас є. Можна жити поряд в одній квартирі і бути для дитини чужим. Ми хочемо, щоб наші діти були щасливими. Якщо ви бачили старий фільм "Доживемо до понеділка", то неодмінно пам'ятаєте зміст твору на тему "Що таке щастя?", який написав головний герой. Твір з п'яти слів: "Щастя - це коли тебе розуміють". Зрозуміти дитину, допомогти їй цьому світі, іноді жорстокому, безжальному - завдання батьків. Це непросто... Але можливо, якщо потрудитись. Адже виховання дитини - це важка праця. "Ми відповідаємо за тих, кого приручили" - так казав Лис у казці Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц". Ми відповідаємо за тих, кого привели у цей світ...
Як навчитись любити дітей (майже всі впевнені, що це вміють), як зробити так, щоб дитина у будь-якому віці хотіла додому, хотіла бути поряд з найдорожчими їй людьми, про мистецтво любити на цій сторінці.

Запитання- відповідь

1. Скільки зошитів з математики треба завести і як їх вести?
http://halinadudar-teacher.blogspot.com/2013/08/blog-post_14.html

2. Які предмети вивчатимуть наші 6-класники у 2013-2014 навчальному році?
http://halinadudar-teacher.blogspot.com/2013/08/409-03.html

3. Ваша дитина виявляє інтерес до математики? Запишіть її до Західноукраїнської заочної математичної школи...Читайте тут:
http://halinadudar-teacher.blogspot.com/2013/08/blog-post_16.html

4. Навчання за кордоном
http://www.euroeducation.cz/programmy

5..Яким буде новий 2014-2015 навчальний рік? Структура навчального року
http://halinadudar-teacher.blogspot.com/2014/06/blog-post_1351.html

МОН забороняє використання зошитів без дозволу
http://osvita.ua/school/37133
Для роздумів
...Є багато речей, якими я прагну обдарувати всіх дітей на світі. Коли б я мав право обрати лише одну річ, то хотів би, щоб...
http://halinadudar-teacher.blogspot.com/2013/08/blog-post_2104.html

А ваша дитина лається? Можливо, вдома - ні, а от в школі, на вулиці...
http://halinadudar-teacher.blogspot.com/2013/11/blog-post_5675.html

Як виростити , виховати мільйонера? Правила Рокфеллера. Економічне виховання у сім'ї відомого мільярдера
http://halinadudar-teacher.blogspot.com/2014/06/blog-post_8902.html

Коли виростеш

http://halinadudar-teacher.blogspot.com/2015/07/blog-post.html


ДІТИ В ІНТЕРНЕТІ:
ЯК НАВЧИТИ БЕЗПЕЦІ У ВІРТУАЛЬНОМУ СВІТІ
Інтернет-загрози длядітей
Чим займаються діти вінтернеті?
Відповідальність батьків:як розібратися у проблемі
Як правильно організуватиі нтернет-життя дитини?
Технічні засоби захисту в інтернеті
Експерти рекомендують :поради зі нтернет-безпеки:
якщо вашій дитині від 5 до7 років.
якщо вашій дитині від 8 до10 років
якщо вашій дитині від 11 до14 років
якщо вашій дитині від 15 до18 років
Корисні ресурси
Гарячі контакти з інтернет-безпеки
Дізнайтеся більше: корисні сайти для батьків
Коротка пам`ятка для батьків

Про все це , шановні батьки, ви можете дізнатись тут:
http://bezpeka.kyivstar.ua/f/2/materials/the_benefit_for_parents/A5_Ukrainian.pdf

Про вірус цифрового недоумства

http://halinadudar-teacher.blogspot.com/2015/12/blog-post_7.html

Батьківські збори
Народна педагогіка і розвиток математичного мислення у дітей
http://halinadudar-teacher.blogspot.com/2014/01/blog-post_3.html


Дитяча агресія. Як запобігти їй? А якщо Ваша дитина проявляє агресію? Подумаємо разом, що робити.
Тут
http://halinadudar-teacher.blogspot.com/2014/02/blog-post_16.html

Про самовиховання. Допоможемо своїй дитині разом.
http://halinadudar-teacher.blogspot.com/2014/02/blog-post_17.html

Літня школа для юних тернополян. Уперше!

http://halinadudar-teacher.blogspot.com/2014/06/blog-post_15.html

http://lelitka.te.ua/litnya-dytyacha-shkola-u-ternopoli-startuvala/

Тернопільський сайт для батьків

http://dity.te.ua

Заповіді великих педагогів для батьків

http://halinadudar-teacher.blogspot.com/2014/07/blog-post_26.html

Виховання у сім'ї Михайла Грушевського

Катерина Грушевська або із історії життя маленької професорівни

Як підготувати дитину до екстрених ситуацій

http://halinadudar-teacher.blogspot.com/2014/08/blog-post_30.html

Освіта дитини -XXІ століття
Велика база мультфільмів українськю мовою

https://www.youtube.com/channel/UCYEA0vxmjI8FynI4QRqf64g

Освіта у світі
Швейцарія
http://halinadudar-teacher.blogspot.com/2016/08/blog-post.html
Як заохотити дитину до читання
Ваша дитина - випускник
http://halinadudar-teacher.blogspot.com/2016/09/blog-post_9.html
Особливості підготовки до ЗНО учителя та учнів
Головним для вчителя є не запитання «Як підготувати учнів до ЗНО?», а «Яким чином організувати навчальний процес, щоб забезпечити набуття учнями визначених компетентностей?».
   Формулу успішного проходження тестування (мається на увазі ЗНО), можна орієнтовно виразити так: «систематизовані знання + сформовані предметні компетентності + досвід роботи з тестами».
Роль учителя в підготовці учнів
ü Для успішної підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання вчителю рекомендується підібрати комплект навчальних засобів:
      навчальні програми з предмета,
      «Інформаційні матеріали» підготовлені Українським центром оцінювання якості освіти,
      шкільні підручники,
      довідники,
      збірники тестових завдань та інші посібники.

План роботи по підготовці учнів до ДПА та ЗНО
      Скласти перелік тем, які необхідно повторити (за програмою ЗНО з математики).
      Скласти план повторення тем на уроці.
      Виділяти 5-7 хв. на повторення ключових моментів кожної теми на уроках.

Одним із способів організації повторення є тестові роботи. Якщо вчитель сам створює тестові завдання, то повинен дотримуватися наступних принципів:
1. В умові повинно міститися чітко сформульоване завдання для екзаменованого.
2. Всі варіанти відповіді повинні бути вірогідними.
3. Іформація, що міститься в одному   тестовому завданні, не повинна давати відповідь на інше тестове завдання.
4.  Не можна використовувати фрази “все з вищевказаного” і “нічого з    вищевказаного” як правильну відповідь чи варіант відповіді.
5. Потрібно уникати підказок, таких як:
      граматична невідповідність між умовою та варіантами відповідей;
      використання прикладів з підручника як тестових завдань;
      найдовша правильна відповідь;
      найбільш детальна правильна відповідь.
Проектуючи тест, треба враховувати, що запропоновані завдання мають бути різноманітними за змістом і формою, що дасть змогу уникнути монотонності та забезпечити постійну й стійку мотивацію учнів до роботи. Не варто обмежуватися тільки завданнями закритої форми, доцільно пропонувати учням також і відкриті завдання, у яких вони самостійно мають записати повну відповідь на запитання.
Учитель повинен пам’ятати, що основу завдання треба формулювати переважно у формі стверджувального речення, воно має бути максимально коротким, точним і однозначним, а варіанти відповідей доступними для розуміння школярам.

Ми розробили і пропонуємо вашій увазі БУКЛЕТ, у якому сформульовано етапи підготовки учня до ЗНО та успішного вступу до ВНЗ, також наведено рекомендаціїї та поради вчителям, учням, батькам по підготовці випускників до ЗНО.

Система психолого-педагогічної підготовки випускників до ЗНО
Підготовка до ЗНО, як правило, йде впродовж останніх років навчання в школі. Вчителі намагаються підготувати школярів за допомогою завдань у формі тестів, додаткових занять. Крім того, старшокласники відвідують курси, купують різні посібники для підготовки до ЗНО. Деякі батьки наймають репетиторів. Але ступінь тривожності, напруги у випускників не знижується. У свою чергу, підвищений рівень тривоги на іспиті призводить до дезорганізації діяльності, зниження концентрації уваги, працездатності. Чим більше дитина тривожиться, тим менше сил у неї залишається на навчальну діяльність.
Причиною стресу є стресор - стимул, який може запустити в дію реакцію боротьби або втечі. У кожної людини існує оптимальний рівень «здорового» хвилювання, яке допомагає впоратися з поставленим завданням, відповідально поставитися до справи і успішно завершити її. Повна відсутність хвилювання іноді може свідчити про емоційне вигоряння, про завищену самооцінку, про низький рівень відповідальності. У той же час занадто високий рівень хвилювання може привести як до окремих недоврахувань у роботі, так і до «тунельного» сприйняття, що заважає об'єктивній оцінці ситуації, до повного провалу.
Саме тому важливим у підготовці до ЗНО буде створення власного життєвого проекту, наприклад «Я здам ЗНО на високі бали!».

Очевидно необхідна продумана система заходів по підготовці старшокласників до складання ЗНО.
Психологічна допомога абітурієнтам під час зовнішнього незалежного оцінювання передбачає, перш за все, профілактику стресів та психологічну підготовку до процедури тестування.



Система психологічного супроводу підготовки до ЗНО містить:
         надання інформації учням щодо завдань та функцій проведення тестування, правил  проходження ЗНО
         індивідуальна підтримка для конкретних учнів з урахуванням їх індивідуальних особливостей
         здійснення психологами та педагогами психологічної підтримки учнів.
Психологічна готовність до тестування – це: сума особистого досвіду, знань, умінь та навичок; уміння користуватися своєю інтелектуальною стратегією; розвинута інтуїція; формування впевненості в собі; формування певного ставлення до тестових завдань, тестової ситуації взагалі.

Поняття «готовність до ЗНО» можливо розкрити
через виділені структурні компоненти:
Діагностичний етап — визначення ступеня знайомства учнів із процедурою проведення ЗНО, визначення рівня тривожності (методики самооцінки Ч. Спілберга та О. Ханіна; тест кольорового вибору М. Люшера; самооцінка психічних станів Г. Айзенка тощо). Особливу увагу слід звертати на дітей групи ризику: «правопівкульні» діти, тривожні та невпевнені, з браком довільності та самоорганізації, перфекціоністи й «відмінники», астенічні та гіпертимні.
Мотиваційний етап — формування у школярів мотивів інтелектуальної діяльності через актуалізацію ролі ЗНО та посилення бажання виробляти власний стиль поведінки у стресовій ситуації. На початку етапу проводиться аналіз діагностичних досліджень та ознайомлення педагогів, батьків, учнів із результатами. Далі визначте шляхи й напрями роботи психологічної підготовки до ЗНО.
Організаційно-методичний етап — тренінгові заняття, тематичні консультації, рекомендації учасникам навчально-виховного процесу та батькам, інформаційні семінари, групові й індивідуальні консультації.
Аналітичний етап — аналіз підготовки учнів до ЗНО.

Поняття «готовність до ЗНО» можна розкрити через структурні компоненти:
·        пізнавальний,
·        особистісний,
·        процесуальний.

Мета практичного психолога і педагогів школи:
      допомогти старшокласникам у визначенні і формуванні їхньої соціальної і професійної готовності;
      допомогти всім учасникам ЗНО виробити уміння адекватно діяти в стресових ситуаціях;
      формувати навички подолання  негативних емоційних станів;
      виявити випускників, яким необхідна цільова психолого-педагогічна допомога.

Психологічний портрет людини, готової успішно скласти іспити:
-         Упевнений у своїх силах.
-         Забезпечує собі високий ступінь мотивації до успішного складання іспиту.
-         Ефективно використовує час, відведений на підготовку до тестування, не відкладає справ на потім.
-         Доводить розпочату справу до завершення.

Важливим завданням учителя в підготовчий період є формування в учнів таких установок:
1.     Подолання почуття невідомого, формування впевненості в собі.
2.     Формування позитивного ставлення до тестових завдань і тестової ситуації взагалі.
3.     Набуття навичок роботи з тестовими завданнями.
Для того, щоб подолати стресовий стан учнів  варто використовувати наступні вправи: “Опонент”, “Рейтинг справ”, “Програмування долі”, “Асоціації”, “Ковпак”, “Експеримент”.

Вправа «Експеримент»
Тривалість проведення: 3-5 хвилин.
Мета: навчити навичкам самовладання у стресових умовах.
Ви бачите на слайді 3 речення з хаотичним, на перший погляд, набором букв. Завдання: за 30 секунд прочитати ці три послідовні уривки з тексту:
ШАРЛЬПОДНЯЛЛЮСИНАСПИНУ
ИСКАЗАЛОБХВАТИМОЮШЕЮ
НокактеперьвернутьсянаэстакадукакперенестиЭТоГоСтрАшНОНаПУгаННоГоРеБЕНКаВБеЗопасноеместонаКОНЕЦПОСЛЫШАЛсяТопОтбегУЩИХног



Комментариев нет:

Отправить комментарий